Är det bara jag som inte kan koppla av?

Eller är det det jag faktiskt gör?

Sedan skolavslutningen har jag twittrat, varit på afkVarberg med Skolvåren, kollat länkar, lusläst kursplanen (igen), funderat på upplägg till hösten, provat nya appar… Jag börjar tro att jag är lite knäpp men jag kan ju inte komma på något annat att göra. Visst går jag en runda ut i trädgården och visst fixar jag med annat och träffar folk då och då men jag släpper inte tanken på skolan helt.

Antagligen är det för att jag vet att när terminen drar igång så finns det väldigt lite tid att tänka en tanke helt färdig och det kanske är semester i sig- att få en chans att reflektera över det man gör så många timmar varje dygn…

 

Leave a Reply

